.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قیمت سکه و طلا امروز ۲۲ اردیبهشت
قیمت هر سکه طرح جدید امروز شنبه در بازار طلای تهران با ۴۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در کانال ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.(ادامه)
قیمت هر گرم طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۴۸ هزار تومان و بهای هر سکه طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت. افت ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
قیمت هر گرم طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۴۸ هزار تومان و بهای هر سکه طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت.(ادامه)
سندرز، سناتور آمریکایی گفت: «افتخار می‌کنم که دانشجویان به جنگ غزه اعتراض می‌کنند. شما در سوی درست تاریخ قرار دارید». اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
سندرز، سناتور آمریکایی گفت: «افتخار می‌کنم که دانشجویان به جنگ غزه اعتراض می‌کنند. شما در سوی درست تاریخ قرار دارید».(ادامه)
بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد. بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد.(ادامه)
 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش‌های سیاسی، آرام می‌شود.

پیش‌ گویی یک نماینده درباره قیمت دلار
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش‌های سیاسی، آرام می‌شود. (ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد. سکه کانال ۴۰ میلیون تومان را هم به خود می‌بیند؟
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد.(ادامه)
بوتاکس‌های ایرانی استاندارد نیستند+عکس
اکثر بوتاکس‌های تولید شده در ایران از استاندارد‌های جهانی بهداشت برخوردار نیست و برخی از پزشکان ترکیه بدلیل قیمت بسیار ارزانتر این مواد را از مرز بصورت قاچاق وارد ترکیه می‌کنند.(ادامه)
زلزله در بازار طلا/ کمر قیمت سکه شکست
ییس اسبق اتحادیه طلا معتقد است: اگر مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز ادامه داشته باشد، باید شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
سقوط سنگین قیمت طلا/ ریزش قیمت طلا تا کجا ادامه دارد؟
روند بازار طلا در طول یک ماه گذشته، افت ۴۷.۱ دلاری و به عبارتی ۲.۲ درصدی قیمت طلا را نشان می‌دهد.(ادامه)
مجلس رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه طرح استیضاح کابینه فعلی را به دلیل ناکامی در بازگشت اسیران از نوار غزه بررسی کرد. نتانیاهو بر لبه تیغ استیضاح
مجلس رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه طرح استیضاح کابینه فعلی را به دلیل ناکامی در بازگشت اسیران از نوار غزه بررسی کرد.(ادامه)
قائم‌مقام وزیر کشاورزی در پاسخ به اینکه قیمت گوشت گوسفندی تا ۷۰۰هزار تومان پیش رفته است، اظهار کرد: گوشت ۷۰۰هزار تومانی برای فروشگاه‌های بالای‌شهر است و قیمت گوشت قرمز بین ۶۰۰هزار تا ۶۲۰هزار تومان است. پاسخ وزارت جهاد به انتقاد از گوشت ۷۰۰ هزار تومانی
قائم‌مقام وزیر کشاورزی در پاسخ به اینکه قیمت گوشت گوسفندی تا ۷۰۰هزار تومان پیش رفته است، اظهار کرد: گوشت ۷۰۰هزار تومانی برای فروشگاه‌های بالای‌شهر است و قیمت گوشت قرمز بین ۶۰۰هزار تا ۶۲۰هزار تومان است.(ادامه)
به باور کارشناسان، تصمیم آمریکا و انگلیس برای نادیده گرفتن پیامد‌های گسترش دامنه درگیری در خاورمیانه، کوته‌بینانه است. تصمیم کوته‌بینانه آمریکا و انگلیس برای گسترش جنگ در خاورمیانه
به باور کارشناسان، تصمیم آمریکا و انگلیس برای نادیده گرفتن پیامد‌های گسترش دامنه درگیری در خاورمیانه، کوته‌بینانه است.(ادامه)
حمله آمریکایی-انگلیسی به ۱۰ نقطه یمن/ استرالیا، کانادا، هلند و بحرین درحملات مشارکت داشتند/ ارتش یمن ناوهای آمریکا و انگلیس را هدف قرار داد/ واکنش رسمی ایران/ درخواست عربستان برای خویشتن داری دو طرف ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است. کمبود جهانی زعفران با کاهش تولید در ایران
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است.(ادامه)
به گفته بلومبرگ، حدود ۱۸۰ کشتی کانتینری که برنامه عبور از دریای سرخ را داشتند، مسیر خود را به سوی آفریقا تغییر دادند. سرگردانی و تغییر مسیر کشتی‌های باربری از دریای سرخ
به گفته بلومبرگ، حدود ۱۸۰ کشتی کانتینری که برنامه عبور از دریای سرخ را داشتند، مسیر خود را به سوی آفریقا تغییر دادند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۳ آذر
روزنامه‌های امروز به اجماع جهانی درباره لزوم برقراری آتش‌بس در غزه و فرصت یک هفته‌ای مجلس به وزارت جهاد کشاورزی برای اعلام قیمت گندم پرداخته‌اند.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۹ آذر ۱۴۰۲
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود. انتقاد غنی نژاد از تامین مالی هزینه‌های دولت به وسیله مالیات / فشار را روی حقوق بگیران و تولیدکنندگان گذاشته اند !
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۴ آذر ۱۴۰۲
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ آذر ۱۴۰۲
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ آذر ۱۴۰۲
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ آذر ۱۴۰۲
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 111 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.